det finns ingen vinnare i lekar för två

Kissnödiga brudar i fredags, wehååå! För er som e lite korkade är det jag (jo de e sant) och olivia (även det sant)
Chill dag. Började 10.15 med två timmars historia, följt av en snabb lunch på Subway. Därefter var vi på besök på Expressen/DN. Roligt faktiskt! Kom hem med en drös tidningar, gratis e asnice höhö. Ska ev dra mig mot ringen för träning lite senare. Skulle kommit igång med träningen ordentligt den här veckan. Men har noll motivation just nu. Utan motivation är det inte ens nån mening att gå och träna, man gör inte sitt bästa, man lallar bara vilket inte ger resultat. Ska finna motivationen och satsa stenhårt! Shit, låter som värsta galningen jämfört me hur jag brukar låta hahahahaha! Jaja, vi får väl se om jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0