blottar mig lite till

Jag kan inte åka skidor, tror jag åkt det 2gånger i hela mitt liv
Har inte ridit på över ett år, saknar det som satan
Äääälskar cheeze Ballz, nog de bästa som finns
Efter lovet ska jag bli riktigt tränad, saknat min gamla kropp en aning
Hatar statusar som tex "gilla så är jag skylldig dig en kram, kopiera om du inte är feg"
Äter på Subway minst en gång i veckan. Kärlek.
Folk som ej kan uttala mitt efternamn säger "Jacco" vilket även min pappa kallas, även min bror ibland
Jag har dåligt tålamod, riktigt dåligt. Vill bara slå till något när det inte går fort nog
Jag har 2 spotify konton som jag pendlar mellan när tiden tar slut, orkar ej köpa premium ehehehe
Jag är såååååå taggad på att åka till P&L i sommar. MÅSTE DIT

Kommentarer
Postat av: Yassie

Åh jag vill också skitgärna dra till P&L! :D Det är ju nu biljetterna är som billigast. Med vem ska du dit med vännen? <3

2011-11-04 @ 00:31:42
URL: http://yassie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0