x på rubriker


Shoo folket. Haft en bra lördag? Hope so. Är iallfall nöjd med vädret, stort plus! Matchen då. Spelade faktiskt bra, är riktigt nöjd med mitt spel också, men vi förlorade med typ 4-1 eller nåt sånt. Höll inte koll på deras så mål. Men aja, de hade ju gamla landslagsspelare, så man ska inte klaga. Och kul att typ hela min familj va där. Mamma, pappa, lillebror och hunden hahaha. Träffade pj där nere också, gullig kille. Kom nyss ut från duschen faktiskt. Ska äta snart tror jag. Grillat och sen fruktsallad & glass till efterrätt, fan va jag älskar min mamma! Sen ska jag träffa bästis direkt efter maten, mys. 
Ha en bra kväll sötnosar, för vi har ju som sagt inte dött! Kärlek /Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0