Veronica håller tal


Gamla bilder, i brist på annat
Okej gott folk, ska nu hålla redovisning om svenska uppsatsen. Typ mer som ett tal kanske, ehehe.
Vi börjar med att säga att uppsatsen/recensionen är om boken okänd soldat. Den appsolut sämsta boken jag läst. Blir inte bättre av att den e på finlandssvenska, även om en del kanske tror det. Boken har för många huvudpersoner för att inte vara på ren svenska. Den blir liiite spännande i slutet, när alla börjar dö. Bra planering! Sen att skriva en recension om boken är för jävla onödigt! Kom knappt ihåg vad jag läst efter en minut. Så nu sitter jag och läser igenom delar av boken. Fattar inte mer nu, kommer knappt ihåg att jag läst vissa saker. Micke, varför vill du att jag ska få IG!? Ååååh, orkar inte. Rädda mig, kidnappa mig. Vad som helst fan. FML ? Mjo på gränsen.
Känns som vi tråkat ner bloggen lite med våra mindre glada inlägg. Men det är vara en period, som andras fjortis perioder. Fast den här är helt klart inte full av idomin och pushup. Den e kortare oxå.
assow puws på ewr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0