sämsta uppdateringen nånsin


Borde man ha fjäderörhängena på balen? Vad tycker ni? Hej där! Har bloggat riktigt dåligt de senaste dagarna, I know. Men det ska det bli ändring på. Det är ju som sagt våran blogg, men varför ska man ha en blogg om man aldrig skriver? Veronica har ju redan berättat om dagen så det behöver jag inte ta igen. Efter att jag fått nycklarna & äntligen kom in i huset så ringde Emil och sa att hans cykel nyckel va på hemnycklarna, så jag fick cykla ner tills hans skola, igen haha.. Har träning idag också, med 97orna. Så det blir tidigare träning än vanligt. Cyklar ner med lillebror, hyr en film på vägen och sen bara myser ikväll. Han börjar sent och jag hoppar nog över idrotten imorn, det är den enda lektionen vi har & betygen är redan satta. Så jag orkar faktiskt inte bry mig, min gullig mami ringer och säger att jag är sjuk eller nåt hihi. See u later babes. Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0