saknad är en del av livet


Kom hem för ungefär en timme sen. Skit härlig kväll med Jennie & mina bröder. Jag älskar de så jävla mycket och är glad att vi har bra kontakt allihopa. Hade inte träffat Micke & Jennie på länge heller, så det va skönt att umgås lite. Filmen va jättebra förresten, skrattade typ hela tiden haha.
Tänkte precis på Thailand, när jag va där för några månader sen. Och jag saknar det verkligen. Stranden, värmen, solen, människorna, havet, maten. Allting. Tänkte också på saknad överhuvudtaget. Visst saknar man platser & stunder i livet. Men det värsta är att sakna personer. Bara att vara ifrån vissa i några dagar kan göra att jag börjar sakna de. För det är verkligen personer som jag blir glad av att umgås med. Som kan få mig att le bara genom att titta på mig. Som kan göra min dag bara genom ett gulligt sms. Som betyder mycket för mig. Det spelar ingen roll om det är nån i familjen, kille eller tjej, 5 år äldre eller 3 år yngre. Bryr mig inte vad andra tycker. Jag umgås med de som gör mig lycklig & får mig att må bra. Och det borde alla göra. Love    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0