människans bästa vän hihi



Lite kort om min hund sådära. Hon heter Cassie och är snart 3 år. En jakt variant av golden retriver. Har iallafall haft henne sen hon va valp, och jag är så glad att vi köpte henne. Bättre hund kan man inte få, tro mig. Hon är alltid glad haha, sover i sängen, i soffan, på golvet, under bordet, ute på baksidan, under sängen. Överallt haha. Och hon är en riktig apport hund, bär på strumpor hela tiden och hämtar alltid saker som man kastar till henne. Skulle inte byta ut henne mot nånting i hela världen. En del av min familj helt enkelt.
Hej förresten! Har verkligen inte sovit bra inatt. Somnade runt 2, vaknade flera gånger och nu kan jag inte somna om. Plus att jag ska städa idag också, great. Sen drar jag & lillebror en sväng till farsta och sen vid 15-16 tiden har jag match. Kvällen är inte planerad ännu. Så nu vet ni var ni har mig. Ska gå upp ur sängen nu och se om det är bra väder, hoppas på det bästa! Godmorgon liksom 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0