jag & min fina bror


Hej igen folket! Tänkte som sagt berätta lite kort om min dag. Vaknade runt 8:30, skit tidigt. Följde med på lillebrors match ute i haninge, slutade 1-1 & de spelade verkligen skit dåligt. Mycket snack & bråk osv. Sen drog jag hem och åt lite snabbt och sen vidare till enskede ip där Veronicas lag hade match, fast hon spelade inte. Den matchen får hon kommentera haha. Sen fick jag skjuts hem av Veros mami, skit skönt. Pluggade som ett djur direkt när jag kom hem, blev nästan klar med so uppsatsen faktiskt. Det va ungefär så min söndag såg ut, chill men ändå najs. Kommer nog inte få så mycket plugg gjort just nu, så jag hamnar nog framför tvn istället haha. Då vet ni var ni har mig! Kärlek /Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0