Det går bra nu


Hej sötnosar! Haft en bra dag? Tänkte berätta lite om min iallafall, för er som är intresserade. Började med en välbehövd sovmorgon till 9:45, spelade några matcher. Vann såklart båda hihi. Sen sprang jag 100 meter också, nån stafett typ. Och som Veronica redan har sagt så vann vi hela skiten, bästa! När allting va klart så duschade jag & fixade mig, sen drog jag till farsta centrum tillsammans med Mathilda, som ni ser på bilden ovanför. Världens gulligaste. Ni hittar hennes blogg HÄR. Åt på donken, kollade runt i lite affärer, fikade och bara pratade om allt! Behövdes verkligen. Skit mysigt. Nej men nu måste jag ta tag i plugget, 4 uppsatser att göra, kriga! Kärlek /Emma 


Kommentarer
Postat av: melinda

fin blogg ni har :D

2011-05-19 @ 18:16:05
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0