dagens konversation

Vissa killar som addar på facebook är så jävla konstiga haha. De kan inte ens svenska och ändå börjar de skriva. Idag va det nån random snubbe som addade, men jag accepterade inte. Så han började skriva på privat meddelande istället. Killen va typ afrikan & kunde inte bra svenska, han skrev snälla med e hahaha. Förlåt om nån av er känner honom.  

Han: hej
Jag: Vem?
Han: king francis
Jag: känner jag dig? 
 Han: nej
Jag: dåsa
Han: men vi kan känna varandra bra nu?
Jag: nej
Han: varför?
Jag: därför
Han: men kom igen snella
Jag: hahaha nej
Han: men vara inte jobbig nu jao
Jag: hahahahaha
Han: vad du göra nu?
Jag: tar bort dig som vän. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0