ååååååååååh


Bild från förra årets skolavslutning. Jag orkar inte. Va på så jävla bra humör tills jag kom på att jag har en engelska skit redovisning som jag måste göra imorn, verkligen måste göra. Annars blir det inget betyg. Ska bara skriva ihop nåt lite snabbt och sen njuta av att allt som har med läxor & prov att göra är slut. Har iallafall varit i skolan idag, vanlig dag. Hade 2 håltimmar så jag & Jennu drog hem till mig och bytte byxor, men då kom ju såklart solen och värmen haha.. Aja. Gick hem direkt efter skolan. Somnade och sov i nån timme. Träning om ca 1,5 timme, inte tagg alls. Inte riktigt lust att blogga heller. Så jag avrundar här, puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0