a bre



Heeeeej där! Ny blogg, ny start. Kommer bli mycket uppdatering, bilder, musik osv. Ska berätta lite kort om mig själv, så ni vet vem jag är. Jag heter Emma Danielsson och är 95a, fyllde 16 år i februari. Går i 9an i gubbängsskolan, fotbollsklass. Spelar även fotboll på fritiden i Enskede ik u-truppen. Annars går den mesta tiden till plugget, vänner & familjen. Bor med min mamma, pappa & lillebror i tallkrogen. Har även 2 äldre bröder och en hund haha. Jag älskar Jag älskar tacos och hatar oliver. Det bästa jag vet är sommaren och det värsta som finns är falska människor. Lite allmän och onödig info. Men läs bloggen så får ni veta mer med tiden liksom. Puss   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0