2011-05-27


Godmorgon hörrni! Om det är någon som är vaken vid den här tiden? haha jaja. Börjar dagen med en bild på mig & min fina vän Aleksandra från idag. Älskar den tjejen. Förstår ni att vi låg på konstgräset och solade igår, gick runt med shorts & solglasögon och åt glass. Och idag regnar det och är inte ens 10 grader ute. Det är Sveriges väder det. Har iallafall bara temadag idag också. Ska kolla på nån film, diskutera den och sen svara på frågor som killarna skrev till oss igår. Slutar runt 14 tror jag. Sen ska jag nästan direkt till min brors match i mälarhöjden, och efter det blir det bio med mina bröder & Mickes tjej Jennie. Så vi får se hur det blir med uppdateringen idag. Annars hörs vi imorn. Måste fixa mig nu och sen springa till tuben i regnet, mysigt. Kärlek /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0