Will you count me in ?


Hej bloggen. Lång natt. Somnade inte förens 04.30 o var inte ens trött då egentligen. Tvingade mih själv att sova. Ska inte vända på dygnet, men jag vet själv att det är vad som kommer ske inom någon vecka. Ska kolla lite avsnitt av GG, geek? Ska försöka fota mina tre inköp från igår. Kanske blir fler idag, så jag vet inte när det kommer upp. Jag är dålig på att ta tag i saker. Fick en uppenbarelse igår (fina ord) jag kan inte äta donken o annat skräp varje dag längre. Måste börja springa eller något. Träna. Kommer nog inte hända på ett tag, så förbered er på en fet bloggare. Kommer rulla fram. magen kommer sprängas eller nått. Jag vettefan egentligen, ska bli nyttigare iaf. Försöka. Vet att ni e skeptiska, det är jag med. Tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0