Nu lär ni känna mig lite bättre, eller?

Namn: Veronica Jaccopucci
Piercingar: Öron, men e lite sugen på da tönga
Tatueringar: Planeras
Längd: 177 tror jag
Skostorlek: 39
Hårfärg: Brunett
Fräknar: Nej, inga kommer komma heller tror jag
Motto: KÖR BARA !
Kär? Nej faktiskt inte
Önskar du att du bodde någon annanstans? Finns vissa önskemål
Tycker du att du är attraktiv? Nej eller jo. Ibland :)
Röker du? FFRI, fina flickor röker inte
Vilket schampo använder du? Bryr mig inte tillräckligt för att kolla upp det..
Vilken parfym använder du? Olika, idag: Christina Aguilera - By Night :)))
Vad är du rädd för? Kan räkna upp några få saker: skräckfilmer, spindlar, ormar, fästingar osv
Gillar du att tvätta? Hahahahaha nej, kan inte ens :$
Gillar du berg- och dalbanor? OHJA! :D vem gör inte ?

 Senaste...

Filmen du hyrde? Thron Legasy och A Nightmare On Elm Street
Filmen du köpte? Minns inte ehehe
Låten du hörde: The Supermarketz ft. Medina - Du säger du älskar mig
Låten du laddade ner? Casxio - Seventeen (Skrillex Remix)
Personen du ringde? Mami ♥
Personen som ringde dig? Emma :))
TV-program du såg? Gossip Girl haha
Person du tänkte på? Den du inte tänkte på :)

 Favorit...

Låt: Bland annat dessa
Sak att göra: har nog inget favorit på den, umgås me asnice typer ?
Sport: Fotboll o hästar
Dryck: Måste nog nämna herr juice här !
Kläder: Shorts och ett linne, enkelt
Film: Finns många, men American History x och Twilight serien e riktigt nice!
Bil: Skulle inte banga på att få äga en Ferrari 430 F1 Spider eller en Porsche Carrera
Serie: Desperate Housewives

 Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Naaah
Gråtit över en flicka? Inte det heller  höhö
Ljugit för någon? Jag har en bror, så ja
Varit i slagsmål? Räknas det om det var med min bror? Isf ja, väldigt ofta
Blivit arresterad? Varje dag, riktig gangster chey !
Träffat någon från internet IRL? Yes i have

 Antal...

Gånger du varit kär? Verkligen på riktigt, aldrig
Gånger ditt hjärta brustit? Never
Hjärtan brustet på grund av dig? Oj, mer än jag vet om tror jag
Tjejer du kysst? Hmm, vet inte exakt faktiskt minst 3 olika iaf
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Gick nyss ur den, så ganska många :D
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 3 tror jag (+ sånna där grattis spalter)

Senaste...

Boken du läste? Elsas mode, riktigt bra, rekommenderas!
Personen du fick e-mail av? Emma
Personen du fick brev av? Jag får aldrig sånna :(( skicka till mig? länk utlovas eller ngt sånt utlovas!
Personen du fick sms av? Ninos, som somna, fuck you! Hoppas du läser de här din mopp !
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oj länge sen, min födelsedag? Då syrran var här iaf :)
Saken du köpte? Nagellack x3 och sminkborttagning. 

 Övrigt...

Vad har du gjort idag? Läs HÄR
Var det kul Jafan :)
Brukar du svära mycket? Haha ironiskt. Ja e inte så fin i munnen alla gånger
När stiger du upp på morgonen? 12 brukar jag säga, men alla håller inte med
Vad har du på dig? Jeans och skjorta :)
Vad ska du göra ikväll? Packa o nörda GG, woop woop!
Vad är du allergisk mot? Det rälnas nog inte som allergier, men dryga, falska, allmänt tråkiga människor som inte kan bjuda på sig själva. Säkert mer, men räknas som sagt inte..
Var har du ont? Knäna, buhuhuhuuuuu :(((
Använder du hårspray När håret plattas ja, blivit mindre o mindre, stolt chey skriver ;)
Kan du stå på händer? Haha vill inte pröva o se, men troligen inte
Håkan Hellström eller The Ark? Måste nog säga Håkan
Salt eller socker? S O C K E R :DDDDD
Gillar du ketchup? Mjo de funkar
Är du glad nu? E ensam, så njaa. Eller e nog glad, men uttråkad.
Var du glad igår? Jarrå, glad för de mesta, tror jag?
Vad dansar du till? Det som kommer ur högtalarna, med vissa undantag
Stockholm är... ? Asum för de mesta :)
Göteborg är... ? Chill, men inte lika asum
Kan du sjunga? Måste erkänna att jag e nya Rebecca Black, så nej :(
Spaghetti eller makaroner? Det beror helt på vad det serveras till!
Land du vill besöka? Måååånga, bla: USA och England


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0