Min dag i bilder & ord




Lite av bilderna från min dag. Började med en lång sovmorgon, riktigt skönt. Tog en promenad med hunden som vanligt. Fixade mig lite & sen drog jag till stan med bästis. Skulle egentligen mött daniela & yassie där också, meeeen de dissade oss tyvärr. Haha nej men det kom lite saker ivägen så de kunde inte komma. Va faktiskt ganska bra väder ett tag, till och med sol. Men sen började det regan & åska, så vi blev lite blöta hihi. Träffade någon konstig kille nere vid vattnet också, haff! Sen va vi nere på ip ett tag också. Ska fortsätta skriva "Sommarens..." på facebook. Riktigt ansträngande faktiskt! Vi hörs väl lite senare eller någon annan dag! Puss på götten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0