13

Jag hatar skräckfilmer, sitter o gör massa annat för att inte bli mer rädd än vad jag blir av själva ordet skräckfilm. Mobil, hyperventilera och snacka e bara några saker.
Jag har mobilen med mig överallt, vem har inte iof. Smsar för mycket också.
Jag ritar som en jävla treåring, men har ändå mvg i bild. Fjäsk.
Skulle jag betygsätta mitt utseende på en skala av 1-10 skulle jag ge mig en 7a.
Jag kan sällan en hel låt, kan bara delar men envisas ändå med att sjunga de jag inte kan.
Jag har hållt på med hästar sen jag var 8, men aldrig satsat på riktigt.
Jag älskar juice, kan dricka det till ALLT.
Har alltid parfym med mig i väskan, oavsett årstid och väder.
Äter aldrig frukost hemma, köper alltid något i skolan.
Jag är (som ni vet) inte hel svensk, men kan inte annat än svenska.
Fick 265 poäng i slutbetyget.
Avbryter ofta (mest emma) för att säga att killen som just gick förbi var snygg/söt.
Jag hatar mig själv för att jag inte kan sluta helt med att knäcka fingrarna.


Tackar Emma för hjälpen med att komma på lite smarrigt om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0