Stolt över mig själv !

Har hunnit med så jävla mycket på ganska kort tid, riktigt nöjd! Gick upp kl 9:30 också, bra jobbat! Kolla listan liksom:

•  Ätit frukost
•  Dammsugit första & tredje våningen
 Fixat disken
  Sprungit ca 5 km
•  Duschat
 Kollat facebook
 Bloggat

Och klockan är bara halv 12. Har hela dagen framför mig. Tung känsla! Ska gå ut med hunden nu & sen lägga mig ute på baksidan & pressa lite, behöver färg! Madde smsade mig nyss också, ska träna med hennes lag idag. Runt kl 16 tror jag. Ska bli skit najs faktiskt. Har inte haft en "riktig" träning på 1,5 vecka nu, fast jag har ju spelat fotboll nästan varje dag så. Dags att dra. Puss hej /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0