städtanten nummer ett


Alltid lika vacker, borde fan bli modell !
Heyhoo! Största delen av dagen har jag spenderat på mitt rum. Dragit ur o provat typ varenda plagg i min garderob. Den är väldigt tom nu. Ekar typ. Visste inte att jag hade så mycket skit där, alltid lär man sig nått nytt. När jag får pengar ska jag fylla på den lite. De kläder jag har nu kommer räcka i typ en vecka. Tyck synd om mig? Nemen de löser sig nog, kan alltid gå o sno hos mina fina kåmpizar. På tal om dom, Emma ffs, uppdatera! Har iof redan skickat ett fint sms till henne tidigare idag, och vi får ha förståelse för att hon måste umgås me sina vänner som e på besök. Fina ord. Hon e tillbaka imorn tror och hoppas jag. Långt inlägg, borde bli författare. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0