SOMMAR FUCKING LOV



Jag på balen.
Heeeej bloggen! Länge sen sist. Har inte haft tid, fullt upp i några dagar nu. Plus att man inte riktigt har lust att blogga när det är skit fint väder & man har sommarlov! Hade bal i torsdags, riktigt lyckat! Sen avslutning i fredags. Både sorg & glädje samtidigt. Kommer sakna vissa väldigt mycket, men ändå skönt att börja på gymnasiet. Ny skola, nya vänner & lärare. Ett steg framåt i livet helt enkelt. Efter avslutningen stannade vi kvar ett tag först, men sen drog jag hem & bytte om och fixa mig lite efter nästan ingen sömn. Såg helt sliten ut, men iaf. Rullade sen vidare till några vänner i rotebro, sollentuna typ. Oskar tog studenten så firade honom, enda tills han drog till alvik för fest. Grattis igen gubben! Umgicks iaf med några vänner där, både gamla & nya. Riktigt najs kväll faktiskt, va ute till runt kl 1. Och det va 22 grader, helt jävla sjukt skönt! Kändes som man va utomlands eller något. Taxin stannade hemma hos oss runt kl 2 men somnade inte förrens runt 4. Har inte sovit ordentligt sen balen, är galet trött. Plus att jag alltid vaknar tidigt på morgonen och inte kan somna om. Sämst. Men skit samma, har hela lovet att sova på om jag vill hihi.   
Ska se om Vero är vaken, smsade henne nyss men fick inget svar... Och hon som skulle gå upp kl 7 idag hahaha. Känns iaf onödigt att lägga upp bilder från balen & avslutningen, eftersom att alla redan finns på fb. Så kolla in där istället hörrni. Kommer blogga så mycket som möjligt nu i sommar, minst ett inlägg varje dag. Så fortsätt läsa! Kommer fler inlägg under dagen. KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0