Ser det ut som jag lackar? nej.

Hej alla. Jag är hemma! Helgen har vart riktigt skön. Haft skönt väder typ hela tiden. Dock var jag ganska seg de sista dagarna. Skönt att vara hemma iaf! Men jag åker vidare på onsdag morgon. Så ska försöka hinna med ett besök i stan imorn. Få annat sällskap än av min bror. Jaja, på onsdag åker vi vidare mot landet. Det tar iof bara 5 timmar med bil, men vi ska dela upp det på x antal dagar. På måndag kommer mami ner dit, förhoppningsvis sitter även Evelina med i den bilen. Så ja, min uppdatering kommer suga. Igen. Ska försöka slänga in någon mobilblogg. Men lovar inget. Brännan ska bättras på. Upptäckte till min besvikelse att jag fårr linje av mitt linne idag. Satte på mig det då det blev blåsigt på hemvägen, självklart tar solen just den tiden. Toppen! Jaja, långt inlägg. Ni hör av mig om ett tag. Ciao
Ps. Min tå är inte längre bruten. Jag trollade o woops, den va hel igen :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0