Opinions ain't facts - take them in and let them go


åååååh sommar! Dålig uppdatering igår, I know. Hade inte riktigt lust att blogga. Solen kom fram runt kl 12 så jag la mig ute och solade några timmar. Sen drog jag ner till ip & spelade lite boll. Sen hem direkt, bytte till enskede kläder och cyklade ner till ip igen för lite träning. Kom hem runt 9, duschade, kollade på film & bara myste. Chill dag helt enkelt. Idag kommer några vänner till familjen hem till oss. De bor i fjällen där vi har några stugor, så de ska bo här till söndag eller måndag. Blir nog bra iallafall. Men vi får se hur det blir med bloggandet. Pussen 

Och idag fyller min barndomsvän Bella 16 år, grattis hjärtat! Hoppas du får en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0