Oherregudräddamig


Lika vacker som vanligt på bild, men ni älskar mig ändå?
Hemma från landet. Var ganska skönt att vara där, sov iof hela degen igår. Borde lagt mig i solen, men orkade knappt gå utanför huset. Riktigt lök var det där nere oxå! Ska försöka rädda vårt rykte om bra uppdatering, eftersom Emma har annat för sig. Men lovar inget, lär bli en och annan mobilblogg. Men det funkar ju?
Har ångest för er som vill veta. Mina knän har bestämt sig för att bli ännu sämre. Jippi. Varför har jag ångest för det? Jo, för att under rehaben i måndags bestämdes det att jag ska börja få akupunktur. Vet inte om de e rättstavat, men ni hajar. Massa nålar som ska in i knäna. Ren lycka för nån som har nålfobi, eller sprutfobi kanske de är. Sak samma? Nålar som nålar om de ska in i huden. Save me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0