Livet är för kort för att umgås med idioter

Planen låg väldigt långt bort så jag är glad att jag fick skjuts av Sara & hennes pappa, tack så mycket. Sista matchen för vårsäsongen. Vinst med 3-2. Så jävla tung känsla. Bara att fortsätta träna inför höstsäsongen nu tjejer !

För mycket känslor när vi åkte genom tullinge. Såg bänken där vi satt i vintras. Gången under tåget där vi gick. Gången du lånade ut din jacka, fast det va -20 grader ute. När jag skulle gå på bussen den där dagen. Ville bara hoppa ur bilen. Det kändes som att jag åkte förbi alla våra minnen, alla känslor & tankar. Allting som var du & jag. Vet egentligen inte varför, eftersom att jag för det mesta mår dåligt när jag tänker på dig. Jag ska inte säga att allting var dåligt, för det var det inte. När jag mådde som sämst så fanns du alltid där för mig, varje dag, när som helst. Vi pratade verkligen med varandra varje dag, om allting, i mer än ett år. När jag tänker på det nu så känns det helt sjukt att vi inte har någon kontakt alls. Men det är bäst så, det vet både du & jag. Det var mitt eget val att bryta kontakten, och jag är glad att jag vågade ta det steget. Utan att titta tillbaka eller vända om. Jag vet att du inte kommer läsa det här. Men jag hoppas att du inte gör samma misstag med någon annan tjej. Och jag hoppas ändå att du mår bra. För en gång i tiden var du den bästa för mig. Även om jag ångrar många av valen jag gjorde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0