I don't know if I did the right choice


Två bilder från igår påväg till rotebro. Hej snyggingar! Allt bra med er? Förlåt för riktigt dålig uppdatering, hade fullt upp hela dagen igår. Vaknade runt kl 9 igår, fixade mig osv. Sen åkte jag till rotebro runt 11-tiden, kom dit vid 12 typ. Va där hela dagen & umgicks med gustav, oskar, dante, alex & min lillebror. Va där hela dagen/kvällen/natten. Skulle sova där också, fast det va inte riktigt planerat. Så jag sov tillsammans med gustav, en kompis som jag har känt väldigt länge. Lillebror fick sova ute i friggeboden med oskar, alex sov på en madrass & dante sov i oskars säng. Kollade på massa filmer under natten, somnade tillslut runt kl 7 på morgonen och blev väckta kl 10. Är hemma nu iallafall så jag ska nog sova ett tag, är skit trött. Men det blir mer uppdatering senare, det lovar jag. Kärlek & respekt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0