Heeeeeej




Lite bilder från klassens dag, tagna från jennus blogg. Dålig uppdatering från min sida, I know, My bad! Men det ska bättras nu iallafall. Skrev senast i måndags innan jag drog ner till ip. Hade träning som sagt. Skadade foten så va bara med i början av träningen. Träffade lite vänner där nere också medan jag kollade på resten av träningen, så det va lugnt. Drog hem direkt sen, kommer inte ihåg vad jag gjorde efter haha. Träffade iallafall Bella på tisdagen. Va här och umgicks lite, sen drog vi till farsta en sväng också. Vädret va inte direkt det bästa, så vi va mest inne. Köpte lite godis & läsk osv, mys ni vet. Idag blev jag väckt av mamma som ringde runt kl 10, skulle tydligen till tandläkaren kl 11:30 i stan. Så jag fick skynda mig, fixa mig lite snabbt och sen rulla mot tuben. Bella drog hem samtidigt så just nu är jag själv hemma. Pappa är i fjällen, mamma på jobbet och brorsan på träning. Najs. Ska fixa ett inlägg med bilder på saker som jag köpt de senaste 2 veckorna. Kommer upp snart! Pussen


Kommentarer
Postat av: nyfiken

vad heter jennifers blogg? :)

2011-06-15 @ 18:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0