fuck, va äre nu hon heter


Ska dra en sväng till Enskede där de är dressyr, där av bilderna. Får se om det blir lite bilder eller om jag bara kollar me mami. inner inte vara där många timmar, men vi kör på. Min natt har vart elt onödig, vilket en del redan vet. Drack energidricka vid nio kanske, sen kunde jag inte sova förens 4. Började skicka helt onödiga sms till sovande människor. Ingen jävel vaknade. Elakt. Saken blev inte bättre av att jag glömt stänga av larmet, så 06.30 vare bara att vakna. Wiiiiie! Somnade om och vaknade minst 14 ggr innan jag gick upp vid 11. Men känner mig pigg, ser inte så pigg ut dock. Sieeet, skriver böcker numera som inlägg. Hare göttans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0