Dag 6 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör




Den här skulle jag kunna skriva en hel bok om haha. För det finns så mycket som jag vill göra innan jag dör! För det första så vill jag ha en underbar man & barn, helst 3 stycken. Sen vill jag köpa en stor fin villa & en båt. Sen vill jag också resa massor. Besöka olika länder & städer, uppleva olika kulturer osv. Vill framför allt åka till USA, Australien, Brasilien, Kina & något land i Afrika. Innan jag dör ska jag också ha gjort en tatuering, eller flera, för mina föräldrar eller mina bröder. Ett stort måste. Skulle göra det nu direkt om jag fick, menmen.
Jag ska också ha sett el clasico live, alltså real madrid vs barcelona, på camp nou. ååååh vill göra det NU.
Jag vill också åka luftballong, simma med en delfin, segla jorden runt, träffa Zlatan & Zidane osv. Det finns så mycket att det inte går att ta upp allting. Vad vill du göra innan du dör?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0