Dag 5 - Vad är kärlek?

Hade glömt bort den här list-grejen, men en kompis påminde mig, tack! 
Kärlek då. Svårt att förklara, och det betyder ju såklart olika för varje person. Men för mig är kärlek vackert. Och något som alla behöver för att överhuvudtaget klara dagen. Helt ärligt. För mig handlar kärlek framför allt om min familj & mina vänner. Att alltid finns där för mig är kärlek. Såklart handlar det också om kärlek till ens pojkvän, men det är inte med på min lista för tillfället. Kärlek kan både vara positivt & negativt, enligt mig. Det är något så viktigt och fint, men kan samtidigt göra oss blinda att göra fel val. 
Men kärlek behöver inte bara handla om en person. För mig är det också fotbollen, mat, musik, min hund, filmer osv. Något man gillar otroligt mycket. Något eller någon som får en att känna sig på ett speciellt sätt, som får en att må bra. Som får en att glömma alla problem som finns. Kärlek kan stå för & betyda så mycket olika saker.
Det är något eller någon som man älskar & som man helt enkelt inte kan leva utan.
Det är kärlek för mig.  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0