Bildlöst inlägg

God morgon hörrni! Helt sjukt att jag vaknade nu, eftersom att jag somnade runt kl 23 igår. 14 timmars sömn haha skit skönt. Jaja onödig information. Min bror åkte på stadslags läger imorse, kl 6 på morgonen haha stackarn. Kommer sakna honom, som vanligt när han är borta. Tror inte folk förstår hur nära jag & min bror är varandra, även fast vi såklart bråkar ibland, precis som alla andra syskon.

Ska fixa iordning mig lite nu, sen drar jag till farsta med bästis. Behöver kläder, känns som garderoben är tom & kontot är fullt med pengar hihi. Träning ikväll också, så vi får se hur jag uppdaterar. Men veronica fixar nog några inlägg i så fall.
Puss på er ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0