back on track bitches

Men hej! Gick upp för ungefär en timme sen eftersom att gästerna skulle åka hem. Kan inte somna om nu så jag tog datorn och la mig i soffan istället. Tröööött sådära. Aja. Igår va iallafall en ganska chill dag. Vaknade runt 11, åt frukost ute i solen med de andra. Tänkte först åka till farsta, men vi drog till grönan istället. Så det blev några timmar där och sen middag hemma. Träffade Mathilda där också, länge sen faktiskt. Och jag ska dit idag igen haha. Jag & min barndomsvän Bella drar dit. Sen lite andra människor, men vi får se hur det blir. Tar iallafall med mig kameran så kommer det bilder senare under dagen. Måste hinna till min träning som är ikväll också. 
Slänger in lite bilder från i lördags, gamla stan & storkyrkan. Så jävla fina detaljer. Och sthlm är så fint på sommaren! Tiden på bilderna är fel, inställd på thailändsk tid haha. Puss 
 
 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0