You will always be my boo


Hola! Blev lite solning för mig idag, alltid najs. Fick lite färg iallafall. Styrketräning & knäkontroll innan det också. Herregud vad mycket jag tjatar om träning hela tiden, meeeeen skit samma min blogg ju. Blir ingen träning imorn iallafall, ska bara VILA. Sen kör träningarna med laget igång nästa vecka. Träning måndag, tisdag, onsdag. Sen drar jag iväg på torsdag, men det berättar jag mer om senare. Ska hjälpa mami med maten nu. Det blir grillat kyckling med potatis och massa goda såser. Sen fruktsallad & glass till efterrätt ååååå längtar. Ska äta skit mycket! Jaja får se hur kvällen blir. Kanske träffar vero om hon inte har något för sig. Annars tänkte jag kanske ringa bella, eller så hamnar jag nere på fotbollsplanen. You never know. Over and out - Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0