When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.


Oj vilken lång rubrik det blev haha, men jag tyckte den passade till bilden hihi. Bild från thailand förresten, skit fuuuul men jag bjuder! Som ni såg i förra inlägget som kommer Vero inte blogga så mycket längre, hon har inte lust och så. Men jag bloggar som vanligt & uppdaterar så mycket som möjligt, så länge jag tycker det är kul och vill skriva av mig osv. Har iallafall varit ute och sprungit, tagit en lång dusch och bara tagit hand om mig själv helt enkelt. SKÖNT. Får se hur resten av dagen blir. Tänkte dra till grönan & träffa pey, men jag orkar verkligen inte. Ska bara chilla hemma, laddaa ner någon bra film & ta det lugnt. Fast så brukar jag alltid säga, och sen slutar dagen ändå nere på ip eller ute någonstans. Aja tar dagen som den kommer. Talk to u later. Love !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0