walla på gud mammas död

Veronica har uppdatering feeeeett dåligt på senaste tiden asso. Man blir cok lack bror. Walla. Aja skit samma, ska inte hata mer nu. Va som sagt i farsta, min lillebror följde med också haha. Satt på donken först, åt lite glass & milkshake osv. Sen drog vi bara runt i centrum, chillade, snackade och så. Sen vidare mot gullmars för att leta efter seven eleven haha. Gick av i skärmarbrink, emil trodde att han hittade men det gjorde han såklart inte. Gick runt i cirklar och blablabla inget intressant. Hittade till slut iaf. Jag köpte en cafe cooler åååååh va god den va hihi. Sen tog Danfer & Yassie sina bussar hem och jag & bror tog tuben. Kom hem lite efter kl 17, åt middag oså. Nu ska jag iaf ut & möta min bästis, har inte sett henne på föööööör länge nu. Blir nog en lång promenad, mycket snack & kanske ett stopp på donken haha. Puss hej hörs senare. Förresten jag skrev allt det här på typ 2 minuter haha fan va grym jag är !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0