Veckans hiss & diss



DISS: 

Min kondition: Har inte ens någon kondition kvar haha. Det känns när jag tränar och så, springer inte lika fort längre & orkar inte lika långt. Men det ska ändras när träningarna drar igång nästa vecka. Yeeeees tung känsla!

Vädret: Vadå sommar? Har inte sett solen på flera dagar fan. Och jag har gått runt i jeans/mjukis/tights i en vecka. Herregud sverige vilket bajs land. Vill åka till spanien & aldrig komma tillbaka. Kommer bli helt deprimerad när hösten & vintern kommer tillbaka...

Veronica: Gumman jag vet att du inte har lust att blogga och så. Men seriöööööst du lämnar mig helt själv ju. Skit dåligt fan, är bara tvungen att dissa dig! Sanningen svider ...
 



HISS:

Busringa:
Busring.se bäääästa hahaha. Klicka på länken så får ni instruktioner och allting. Visst kostar det lite, men ni kommer inte ångra er, jag lovar! Lura din vän, pojkvän, mamma, pappa, vem som helst. Skit roligt när man inte har något annat att göra haha.
Fet hiss!

Grönan på fredag: Yes u heard me. På fredag blir det grönalund med mina fina tjejer Vero, Annifrid & Vendela. Kommer bli hur bra som helst. Längtaaaaar verkligen.

Thaimat: Så jävla gott! Åt det nyss till middag faktiskt. Jag dör för den maten. MUMS.

Issams blogg: http://issamalsaifi.myshowroom.se Måste bara hissa min vän Issams blogg. Bästa bloggen hahaha. Gå in och läs. Den här killen är helt sjuk i huvudet, på ett bra sätt haha, och han skriver om sin vardag osv. Och om han får tillräckligt med läsare och så, så kommer han ordna en stooooor fest. Istället för fest hos mange typ. Haha aja tycker iallafall att ni ska ta en titt på den!


Bilderna är från Veros säng hihi. Hade tråååkigt så jag tog lite fina bilder med min älskade ipod. Älskar den över allt annat på denna jord. Eller nej jag skojade hihi puss hej nu ska jag kasta datorn & skaffa mig ett liv!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0