varför vill du stå med mig i regnet?



Bild från en tur i stan, före & efter regnet haha. Hola amigos! Hade träning då, som ni redan vet. Skit bra träning faktiskt, vi va 10 st. Uppvärmning, skott, inlägg, spel, ungefär så. Så det va najs! Sen duschade jag och åt pasta & ketchup haha god middag. Skulle egentligen träffa vero ikväll, sova här och så, men det blev ändrat. Sen skulle jag träffa madde och kanske yassie efter träningen, men jag orkade helt ärligt inte. Är skit trött efter fysen imorse & sen 1,5 timmes träning i sol & värme. Jag är död. Förresten så är en av mina storebröder hos oss idag, treeeevligt. Ska kanske ner till ica och hyra film, köpa godis och så, bara mysa med mina fina bröder. Ska kanske blogga lite mer också. I så fall hörs vi senare. PUSSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0