pass

God morgoooooon. Vaknade upp hemma hos bästis imorse vid 10:30 tiden när alarmet gick. Skulle hem tidigt så vi fick inte direkt sova länge. Somnade runt kl 2-3 inatt. Men iallafall. Drog ut med bästis igår, tog en promenad till donken sköndal, sen till globen, gullmars, enskede ip osv. Men det va myyyys iaf. Sen hem till mig & hämtade saker och sen vidare hem till henne. Satt ute på hennes balkong med musik, tända ljus & massa busringningar hahaha. Kan verkligen rekommendera det om ni är utttråkade och inte har något att göra. Gå in på busring.se och lura någon kompis. Bääääästa haha. Va nyss i farsta med min bror också, roligt. Aja nu ska jag nog ut & springa, åt våfflor till lunch, skit äckligt, va inte alls hungrig. Men skit samma, nu måste jag göra viktigare saker än datorn. Pusssss

Lite bilder från gårdagen/natten:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0