Ta chansen innan någon annan tar den


Hola amigos! Emma in tha house. Haft en bra dag? Det har iallafall jag haft! Drog som sagt till stan med Malin. Världens gulligaste & jättelätt att prata med. Tog en fika & shoppade lite. Myyyys. Hittade allt jag letade efter. en vanlig svart bikini, som jag ska matcha med lite udda bikinis som jag har hemma. Sen köpte jag lite presenter till kompisar också, som jag inte skriva här eftersom att de kanske läser bloggen haha. Är iallafall nöjd med dagens inköp!
Ska fixa mig lite & byta till shorts. Möta Vero runt kl 20 och sen åka in till stan för lite bio tillsammans med henne & Vendela. Har saknat henne skit mycket verkligen. Hade egentligen inga planer för kvällen, men det händer alltid nånting hihi. Ska försöka packa lite nu innan jag drar också. Kärlek /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0