tidsinställt - 10 saker ni kanske inte visste om mig

 Älskar choklad.
 Faller oftast för yngre eller äldre killar, inte 95or.
 Vill färga mitt hår brunt, men får inte för mamma haha.
 Har spelat handboll i flera år när jag var yngre. Slutade för att satsa på fotbollen.
 Föredrar brunt hår på killar.
 När jag va liten hatade jag dockor, klänningar, rosa kläder/saker osv. Var en riktig pojkflicka som alltid var ute & spelade boll haha.
 Har alltid haft lätt för mig i skolan. Tyvärr inte alltid tagit vara på det. 
 Jag älskar min mamma över allt annat på jorden. Skulle kunna dö för henne utan att tveka. 
 Är 100% svensk, på riktigt haha. 
 Älskar att åka flygplan haha vet inte varför.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0