Things end. But memories last forever.

Heeeeej på er! Bra med tidsinställda inlägg va? I know u like it. Fick låna pappas dator ett tag. Så passar på att blogga hihi. Har tyvärr inga bilder här, så det blir bara text. Har vandrat på fjällen idag, så jävla jobbigt haha. Gick flera mil, upp till 1300 meters höjd. OMG mina ben är helt döda haha. Sen kollade jag på sista harry potter filmen igår också. Bäääästa. Men skit ledsen att alla filmer är slut. Ska ladda ner alla när jag kommer hem och ha maraton! Naaaajs. Nu ska jag fortsätta kolla på tv, 1an, 2an, 4an & 6an haha herregud . Kommer hem på lördag kväll iallafall, så då blir det uppdatering som vanligt. Kärlek & respekt /E


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Till dig Emma en tävling om skal :) ex till din ipod http://perssoneemma.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-iphoneipod-skal-fran-appleska.html?_tmp=10cc5b16ababf98d1ccd22938cdd9d9a53ed3cc4 :) <3

Puss

2011-07-21 @ 11:18:17
URL: http://maddizj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0