The last thing on my mind is going home


Hej på er! Gårdagen slutade ganska så onice. Slutade med utegångsförbud, vaför får ni själva klura på. Dagen började lite onice. Som den 3åring jag är när jag bråkar va jag fortfarande hatare när jag vaknade. Gjorde såklart saken bara värre. Så min kära mamma beslutade att hon ska ta min data. Lycka till. Så får se om den tas från mig när hon kommer hem. Isf blir de bara mobilbloggar från mig. Åker ev till landet några dagar, så kan ej blogga därifrån. Jaja, ska avreagera mig på en del nu. Sen ska jag bråka lite mer. Ja, jag vet att jag är en fkn 3åring som inte ger mig. Men skiter fullständigt i det. Hejdå på obestämd tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0