Söndag. nej juste! e måndag idag


Hade skratt atack igår kväll. + panik för de flög in en skitäcklig insekt o gömde sig i rummet. Brorshan fick komma in och döda den. Jag e fan tragisk...
Började dagen med att tro att det var söndag. Blev retad för det, men jag överlever. Trodde fan seriöst att det var söndag! Sjukt. Kanske e kär i söndagar? Borde kanske börja gå i kyrkan då. Men hjälper inte att reta mig, mohahaha. Ni e sämst på det. Ingen är bättre än mig på det! Tror det här e anledningen till att alla vill reta mig. För jag e för asum på det själv. Och för jag e elak o retar alla andra. Fett elak chey jag är. Bad boy, fast nu e jag iof en girl. Men ni fattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0