shopping @ tc


Hola blogg! Var ju som sagt i stan med Vero & annifrid idag. Riktigt najs dag & fint väder. Det tackar vi för. Blev mycket shopping, iallafall mer än vad jag egentligen hade tänkt haha... Men skit samma, det är sommarlov fan.
Köpte alltså det på bilden. "Pippi kofta" från gina - 299:- | 2-pack örhängen från gina - 99:- | 3 par trosor från cubus - 99:- | Tjocktröja/jeansjacka från only - 149:-
Är skit nöjd med allting! Speciellt pippitröjan som jag letat efter sjukt länge. Och sen tjocktröjan/jeansjackan som kostade 659:- från början, men bara kostade 149:- på rean. Gud är på min sida idag hihi. Ska kolla med mami om maten är klar snart. Ska äta lite snabbt & sen dra mig mot vero för att sova där. Toppen dag helt enkelt. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0