random list sak

Namn: Veronica
Ålder: 16
Längd: 177-78
Sko-storlek: 39
Född: Sthlm
Bor: Sthlm :)))
Gör just nu: listan? toppat med spotify o fb


Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: är mig själv, glad, kan bjuda på mig själv,
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: tidsoptimist, planerar dåligt som bajs, lat  
Vad är du rädd för: fästingar, ormar, höjder
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: är mig själv
Det roligaste jobbet du haft/har: hunddagis (prao) 
Har du körkort och egen bil: i wish ;)
När tod du ditt körkort: får ta om 2 år :))
När grät du senast: var ett tag sen
När skrattade du senast: idag åt esther 
Vem åkte du bil med sist: mamma
Vem åt du mat med sist: mig själv, annars mami
Vem sov du hos sist: Emma 
Vem sov hos dig sist: haha samma 
Vad var du rädd för när du var liten: döden, va nog inte rädd för mycket som liten 
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: nya malin bayard eller jan brink haha
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:  oj, ehm, 5 kanske ?
Värsta smärtan du råkat ut för: ehm, tror mina knän faktiskt
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: mycket, stunder med vänner, sjuka ideer osv
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: skitsnack e alltid onice
Har du någonsin sportat: fotboll o ridning bara tror jag
Någon du ser upp till: har nog fan ingen förebild, kör mitt eget race typ :)) 
Vad finns alltid i din handväska: parfym, luren, nycklar, busskort, pengar
 Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: noope
Rökt: naaah
Snusat: inte det heller höhö
Druckit: yees
Har du piercing eller tatuering: öronen, funtar på tungar o tatuering diskuteras :)))
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: han ska vara sig själv, våga bjuda på sig, inte skämmas en massa, lätt att prata med o impulsiv :) lång e alltid snyggt
Finaste komplimang du fått: lägger inte sånt på minnet faktiskt. att jag e mig själv typ ?
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: i think so :/
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: nej inte riktigt
Har du någonsin fejkat en orgasm: haha nej
Har du någonsin gjort något kriminellt: ehehehe :$
Har du snattat: inget allvarlig vad jag kan minnas, godis osv e nog de enda jag minns 
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: storstad, landet e nice ibland
Hamburgare eller pizza: burgare
Kött eller fisk: kött!
Hund eller katt: Katt, hundar e kul men kräver massa
Aftonbladet eller expressen: den me bäst serier :)
McDonalds eller MAX: D O N K E N
Vin eller Öl: vin
Charter- eller skidsemester: charter!
Sverige eller Utlandet: utlandet för de mesta
Sport eller nyheter: sport
Hockey eller fotboll: fotboll, aldrig fattat hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: båda e nice :)
Sommar eller vinter: sommar utan tvekan!
Vår eller höst: vår
Flyg eller tåg: flyg i guess
Bil eller buss: bil tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0