my week in words & pictures

Det hääääär gjorde jag på 6 dagar i fjällen - del 1

Vandrade flera mil i bergen, kom upp på flera toppen. Stolt över mig själv haha. 1300 meter va den högsta. Utsikten asso herregud. Fast det blåste & va kallt där haha.

Gick upp för en bäck haha. Badade i 13 gradigt vatten.

Umgicks med mina små koreanska killar. Anton & Isak, söööötaste.

Min bror la fotbollsskorna på hyllan & började rida hahaha.

Såg massa renar uppe på fjällen. Alla va bruna/svarta förutom en vit haha stackarn.

Paddlade kanot nästan varje dag, bra träning för armarna!

Förutom det byggde vi ihop studsmattan & hoppade massor. Kollade på flera filmer, som jag skriver om i ett annat inlägg. Åt världens godaste mat på restaurangen! Tog hand om deras "bondgård" haha de har sjukt mycket djur. 2 hästar, kaniner, 2 hundar & 3 katter. Chillade mycket framför simsons & family guy. Pratade väldigt mycket i telefon med min bebis, folk blev lite irriterade efter nån timme så jag låste in mig på toaletten haha. Umgicks med min familj, mormor & morfar & mina vänner i fjällen, vilket behövdes. Lyssnade så mycket på min spotify lista att jag nästan tröttnade på den, bara nästan, lyssnar nu haha. Det va ungefär allt tror jag. Men nu måste jag fixa lite grejer, har inte packat upp alla saker ännu. Puss hejdå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0