I gotta do what best for me



Jag för 1 minut sen, bjuuuuuder. Hej folket! Allt bra? Med mig är det toppen iallafall såååå jag skiter faktiskt i om ni inte gör det haha lever livet bara. Kom nyss hem, tog en promenad med hunden samtidigt som bella gick hem. Kollade på paranormal activity 1 innan hon gick hem, ingen av oss kommer kunna sova haha gud vad jag hatar den där filmen! Men jaja sover väl i min brors rum inatt hihi. Nej men nu ska jag springa till soffan & kolla på film/tv. Puss hej !

Förresten så ska jag till grönan imorn med mina tjejer, ska upp skit tidigt. Sen kommer jag hem på kvällen någon gång. Så det blir bara lite tidsinställda och så. Men ni överlever! Tar med kameran också. Så slänger jag in lite bilder någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0