I do it for you


Bjudeeeer på två bilder från när jag, annifrid & vero va i stan haha. Blev lite ändrade planer för dagen. Ska till djurö där min mormor & morfar har landställe. Äta lunch & fika typ. Så jag blev alltså väckt klockan 9 idag. Härligt... Sen när jag kommer hem så ska jag träna & sen hämta en mobil hos Vero eftersom att min är sönder. Tack bebis! Lite kort om min dag igår då. Hade ju som sagt träning, lite lall sådär haha. Tränade bara skott, frisparkar & hörnor. Men det behövdes också. Min lillebror & Pey va också med ett tag haha. Sen blev det lite chill med de efter. Drog till konsum & köpte glass och sen hem och spelade fifa. Sen drog Pey hem runt kl 20 så jag & Emil gick och hyrde film. Kommer inte ens ihåg vad vi såg haha, någon komedi va det iallafall. Måste fixa mig lite nu, sen drar jag. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0