Home is wherever im with you

Jag saknar dig så det gör ont. Även fast det inte var länge sen vi träffades. Men det är på sommarlovet man ska ha tid för varandra, att umgås med de som man mår bäst med. Men fuck it jag har ingen tid. Måste alltid åka bort. Sääääämst. Nu ska jag fortsätta packa & sen åka till fjällen kl 4:00 imorgon. Alltså klockan fyra på morgonen, helt sjukt. Nio timmar i bil också. Toppen. Sen ska jag sakna dig i 1 vecka. Och sen träffa dig så mycket som möjligt de sista veckorna innan skolan börjar, och plugget & bollen tar all tid. Vilket jävla skit liv. Riktigt deprimerad just nu. Hoppas ingen läser det här inlägget. Ville bara skriva av mig. Tack bloggen för att du finns.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0