Hiss / diss



Glada och positiva människor - När man umgås med glada o positiva människor blir man bara mer tagg på livet. Inga problem finns när man umgås me sånna. Stort tack till er som är så!

REA - Haha skön jag e. Nejmen rea, vem fan älskar inte det? Dock kan ginas rea ta sig. haha alla e fkn djur där. Jaja annars e rean älskad! ♥

Pizza hut - Stor hiss på den! Speciellt den i Hötorget, där snyggingen jobbar. Råka säga att han va snygg när han stod bakom. Lyckat, men han log glatt, så vi köööör bara!



Torra o negativa människor - Buuuu på er fan. Drar ner alla andra i ert depp. Håll det för er själva när jag e nära. E som en jävla smitta, o personligen e jag inget fan av att va depp. Ryck upp er!

Dåligt väder - Ganska självklara hissar och dissar. Men dåligt väder kan fan ta o packa ihop sitt pack o flyga vidare till Norge eller nått. Sol ska de va! Hur fan ska jag bli brun utan att slösa pengar när de e moln!?

Nya fb chatten - Vem fan stör sig inte på den? Visst äre lite kul att kunna snacka flera. Meeeen det vore ju oxå bra om den inte fuckade sönder när man e flera. Skärp er facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0