Dag 9 - Min framtid

Hoppas över dag 8 - Ett pinsamt ögonblick, för jag vet verkligen inte vad jag ska skriva på den haha. Så jag skriver dag 9 istället. Min framtid då. Förstår inte riktigt vad jag ska skriva, men jag försöker väl.
Vad vill jag göra i framtiden? Så svår fråga, som jag aldrig riktigt har kunnat svara på, iallafall inte de senaste åren. När jag var mindre ville jag såklart bli fotbollsproffs. Men det är inte det jag satsar på längre haha. Vill först & främst ha en bra utbildning. Sedan får jag se vad jag vill göra. Kanske plugga vidare efter gymnasiet, och sedan börja fundera på jobb. Skulle helst vilja ha ett jobb som är ganska fritt, som mina föräldrar har. Att man kan bestämma sin semester själv & jobba hemifrån när man känner för det. Och då kan man ju också jobba utomlands ifrån. Det skulle vara hur bra som helst! 
Vad vill jag ha? Vill ha en fin man, flera barn & ändå ha bra kontakt med mina föräldrar & bröder. En bil ska jag klart ha! Skulle också vilja ha en segelbåt & något gulligt litet sommarställe. Ett husdjur skulle inte heller vara fel. 
Var vill jag bo? Jag skulle helst vilja bo utomlands någonstans i Europa. Som tex Spanien eller italien. Där det inte snöar och så. En stor ville med pool, och gärna nära till stranden hihi. Det är väl mest drömmar haha, men man vet aldrig vart man hamnar! 
Vad vill jag göra i övrigt? Jag ska ta hand om mina barn på rätt sätt, alltid finnas där för de & försöka vara en lika bra mamma som min egna.
Vill besöka så många platser som möjligt, som jag skrev på en av de andra dagarna. Jag vill träffa nya människor & uppleva så mycket som möjligt. Skratta mycket, men också gråta när det behövs. Ta vara på varje dag, verkligen leva & älska.      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0